Alla inlägg under november 2012

Av bantarbloggen - 19 november 2012 07:22

Min vikt idag är 77.4
Total viktminskning 10.6 kg

Av bantarbloggen - 18 november 2012 14:51

Den första advent ska jag vara med på en julmarknad, så nu har jag Provbakat lyxiga chokladbollar bakade på riktigt smör och med marsan och 70% fin choklad.
Jag har inte provsmakat men ska ta med dom till min dotter på fika sen....hon är konditor så jag lär höra om de duger.
Idag har jag varit och tränat....45 min på konditionmaskinerna, efter det så körde jag 30 min wetbelt i bassängen.

Av bantarbloggen - 15 november 2012 20:41

Nu har jag gått ner till solariet, solat, rakat benen och nu bleker jag tänderna.....egen tid kallas det!!!
Jag mår toppen, ville bara säga det :))))))

Och nu skall jag ha en dejt med christian Grey...

Fet

Av bantarbloggen - 15 november 2012 12:10

Tjuv vägt mej och nu är jag inte längre fet utan *bara* överviktig...:-)


 

Av bantarbloggen - 14 november 2012 11:57

Avnjuter en god lunch shake....vanilj mmmm....smakar som vaniljsås.
Jag fick nyss ett sms att min klänning har kommit, det ska bli spännande att hämta den efter jobbet...
För 2 år sedan så opererade jag bort en njusten och vad händer idag....jo jag får ett njustensanfall....troligtvist utlöst av allt vatten jag dricker...

Av bantarbloggen - 13 november 2012 09:25

Den här veckan jobbar min Älskling eftermiddag och det passar mej perfekt, inte så att jag inte saknar honom men det är skönt med lite egen tid speciellt när man går på bara shakes. Jag slipper laga mat och kan bara ägna mej åt mej själv eller gå och lägga mej om jag blir grinig =) eller åka och gymma.

Efter jobbet idag så ska jag åka och köpa marsipan till julens marsipantomtar och grisar. Den 2:a dec så ska jag stå på julmarknad så jag har lite att fixa med...

Väger mej på måndag...bara så ni vet =)


 

Idag bjuds det på juice och smoothies på jobbet, det är ett kul initiativ men just frukt är kvinnors största viktfälla så jag håller mej därifrån!



Av bantarbloggen - 12 november 2012 18:48

Idag blir det en vilodag för jag har jordens träningsvärk i mina ben :((((
Med maten har det gått jättebra idag...det går om man verkligen vill! Och har ett mål....mitt är klänningen som är på väg till mej. Och så blev jag pepprad när jag läste Maries blogg att hon inte längre räknas som fet utan överviktig....jag är väldigt nära där jag med!!!!
JAG VILL, JAG SKA....
....och kanske jag tar en promenad sen....går och möter min älskling som slutar kl 22

Av bantarbloggen - 11 november 2012 20:03

Igår kväll gjorde vi nått vi inte gjort på väldigt länge vi var på en restaurang och åt, vi åt mongolisk buffé och till efterrätt fick vi friterad banan och glass....Gud så gott!!!!!
Idag har jag börjat med Cambridge igen för jag ska komma i klänningen jag beställt....det har jag bestämt mej för.
En tur till gymmet blev det idag med min dotter som är expert på träning, det hjälper inte att säga att man inte orkar....jag lyckades ta 35 kg i bänkpress "stolt".
Nu blir det bubbelvatten och solsidan...

Presentation


BANTARBLOGGEN
Min resa från 88 kg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10 11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

BMI

11 sept 

29 sept  

20 okt   

1 nov   

Bloggar:

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards