Alla inlägg under november 2013

Av bantarbloggen - 28 november 2013 22:16

Idag har jag gjort Glöggpraliner. ..

Av bantarbloggen - 26 november 2013 11:35

Igår blev det ett lugnt pass på gymmet...gick bara 2 km på löpbandet och körde sedan lite tabata...idag blir det vila.
Min kost hållning går över förväntan. ..jag känner ingen hunger och inget sötsug.

Men nu börjar jag ladda upp inför all pralin tillverkning inför julen....jag har massor av beställningar...puh!!!!

Av bantarbloggen - 24 november 2013 20:57

Idag har vi varit ute i skogen och hämtat granris till våran bock....sen gjorde vi iordning den och den blev såå fin:) nu längtar jag efter advent!
Motionerat har jag med....löpning i skogen och 1.5 timme spinning! Skönt med en riktig genomkörare. ...
Till mat blev det fläskfile i gräddsås och lite grönt....

Av bantarbloggen - 23 november 2013 21:19

Idag har vi kört ett maraton. ...i affärer!! Massor av härlig shopping. Efter det så smakade det gott med mat....hästbiff med massor av vitlöks smör och grönsallad.
Till lördagsgodis blir det goda ostar...sammanlagt har jag nu gått ner 2.5 kg på nästan bara fet god mat!!

Av bantarbloggen - 22 november 2013 09:39

Det går inte fort men jag går sakta ner i vikt utan att vara hungrig...startat dagen med kaffe o cocosfett!

Av bantarbloggen - 20 november 2013 22:39

Idag kom jag hem sent från jobbet, klockan var nog över 19....packade träningsväskan trots att det tog emot....väl på gymmet så körde jag 1.5 km löpning sen styrka och till sist 30 min simning....men nu så är jag trött och ska hoppa i bingen för imorgon jobbar jag långpass....07.30-18.00
.....har köpt en morot till mej själv...en snygg läcker jacka!!

Av bantarbloggen - 18 november 2013 19:44

Idag blev det intervall träning på löpbandet...riktigt lätt gick det så nästa gång får jag köra lite fortare....efter det så körde jag cross fit träning och det är riktigt jobbigt!!!!!
Till mat gjorde jag en god blomkålspizza med pizza sallad och så var jag tvungen att kolla. ...jo jag är redan i ny ketos efter helgens snedsteg. .härligt!!

Av bantarbloggen - 17 november 2013 12:02

Igår hade jag en ätardag...ja jag körde strikt fram till kvällen då vi var ute och åt...filé mignon black and white...riktigt mumsigt var det och jag njöt verkligen. ..sen blev det några glas bubbel också:)
Men idag kör jag på igen...har druckit mitt kaffe med cocosfett och tagit en vår?!Promenad på 6 km....ja det känns som våren ute fast vi är i mitten av november.
Såg ett roligt träd med snopp ha ha

Presentation


BANTARBLOGGEN
Min resa från 88 kg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

BMI

11 sept 

29 sept  

20 okt   

1 nov   

Bloggar:

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards